Welcome Note

Usia Blog Ini

Followers

Sunday, May 17, 2009

My Fav Game!!!

Salam...kali ni aku kongsikan game yang aku gila mo main skrg nih..My Tribe!!! game ni strategy game d mana kita sbgai gamer haruslah memenuhi bbrp objektif n unlock mystery objects d skitar pulau yg telah kita pilih mula2 tu..kiranya buat tamadun laa slps bbrp org tribe d hanyutkan ke pulau itu..antara game strategy aku suka main;

1-Harvest Moon (Ni jadi petani/penternak)
2-Super Mario (xpyh explain kan..smua tau)
3-Alice Greenfingers (pun berkebun gak)
4-Virtual Villagers (Bina tamadun juga..)

OOh, aku juga suka game cari2 benda tuh..mcm;

1-Polly Pet Detective
2-Mystery Case Series
3-Azada
4-Can u see what i see (kalau xsilap laa nama game ni)
5-Around the world in 80days (xpasti 80 days kaa 30days???)

Kesimpulannya, aku suka menyeksa mata ni utk cari benda2 yg tsembunyi tuh..hehe..

Snapshot 1



No comments: