Welcome Note

Usia Blog Ini

Followers

Sunday, May 17, 2009

Hangout With Lin..!!

Salam..tadi (sabtu) aku tetiba dpt call from one of my bestfriends..Lin..Aku xsangka rupa2nya dia turun KK!!! time dia call jam 4 dah..jadi dia ajak p IP ja lepak2 smbil kenang2 masa kampus dulu..mana nda, kami ni kan penghuni luar kampus d IP tu..Kolej Kediaman Indah Permai..yang Indah lagi Permai tuh..kami p makan kat Restoran Ziemal..oddnya, majority lelaki yg p mkn sana..ntahla knapa..pastu kebanyakan tgk2 kami ja..kami tgk2 gak mana tau kenal..tp xkenal pun..then, perbualan kami btambah rancak smpai kami xambil pusing lagi laa situasi tu..bha, lama nda catch-up gtu..Oh, cousin Lin, c Ayu pun join kami..aku suka tgk rambut dia..cute!!

B4 p sna, kami singgah alamesra kunun mo serbu ATM maybank..tp hampasss, hanya ada mesin cek deposit & cash deposit ja..last2 p UMS d One Stop Centre ada cwngan CIMB Bank..2 buah ATM tsedia..hehe..ooh, time tggu Lin d Alamesra tu, aku tnampak laa sederet kreta mantap..aku smpat snap 2buah ja..subaru biru tu lawa..

OOOhh Blue Subaru..nice..

Cik Lin ngan posenya..hehe..

Cik Ayu..

No comments: