Welcome Note

Usia Blog Ini

Followers

Sunday, May 17, 2009

Meet Kak Sinah 4 Lunch

Salam..hari jumaat yg lepas kami mmg dah buat plan mo meet kak sinah 4 lunch..kami trus heading to Karamunsing..menonong masuk RCH..perut lapar,biasa laa..mana tgk kiri kanan lagi..aku order simple ja..roasted chicken combo..minum air sprite..aaahhh..lega khausan aku..yg pegi time tu aku, kak siti,kak sirah,kak ita n husband & kak sinah laa..pastu round2 sbb kak sirah p bli kasut..lawa tp maaf, aku lupa snap..mana nda,mata mmg btul2 berat..skali mo plg, rupa2nya hujan lebat..smpai office, aku btul2 xtahan ada juga laatlelap skjp..tp xlena, tdo2 ayam sbb mata ja ttup, tp tlinga alert dgr org2 d skeliling..

My co-worker yg sgt2 sporting..hehe

Ni aku order tu..licin dmakan..hehe

Air Sprite yg sedapp...

No comments: