Welcome Note

Usia Blog Ini

Followers

Monday, December 15, 2008

SMK Perempuan (Likas) KK & Mc Donald...

Salam..last friday ptg aku n adik2 perempuan (maxacolyte n fydang p old school kami d SMK Perempuan (Likas) Kota Kinabalu.
Ni sebab c Maxacolyte laa ni dari dulu malas mo p tuntut sijil SPM dia. Skali kami dtg, ofis pula tutup..adedeh..
sudahnya kami amik pics laa sekitar sekolah kenangan kami tu.. teringat aku masa2 muda2 remaja dulu..kami 3 org adik beradik perempuan
semua masuk sekolah ni dari form 1 until form 5!!!sekarang lanskap sekolah ni tip top!!! cantik, ceria & mdamaikan..serikandi boleh!!!

Pas kecewa ofis sekolah xbuka, kami p laa jln2 cari makan. di sini aku mo bgtau, laksa melaka d Palm Cafe mmg SEDAP!!! kami p mkn sna sbb ngidam
mkn laksa yg kick tu..siap ada sambal lg.. tp xboleh laa mkn selalu sbb blemak..1 mangkuk pun xhbs sbb byk..jadi aku share dgn Fydang.. Maxacolyte
pula boleh handle sorg diri gtu..pas mkn kami turun p McD d basement CP tu..cadang mo online jap..skalinya, lama kami online..smpat aku post blog pics
d ums tu..hehe..tgh2 kami online, kami decide p order double cheese burger(padahal b4 itu kami mkn sundae cone)..uhh, kecewa skali cheesenya warna putih..selalu warna oren..yg mana rasanya lebih kick..



Fydang control ayu..
Maxacolyte mempromote old skoolnya..
Laksa Melaka at Palm Cafe
Siap ada limau n sambal udangnya skali..nyum!
Double cheeseburger tp kurang kick..nampak kan cheesenya warna putih..
Fydang sedang check result tp hampa sbb result blum keluar laa..
Lynkin84 yg control ayu..cehhh..
Big Papa pun control macho..

No comments: