Welcome Note

Usia Blog Ini

Followers

Saturday, August 20, 2011

Maafkan aku..

Assalamualaikum wbt.

Aku percaya apa yang telah terjadi telah ditakdirkan untuk kita. Aku hanya manusia biasa. Punya kelemahan dalam diri, namun aku telah mencuba yang terbaik dari diriku walaupun tidak memuaskan hati kamu. Selama persahabatan yang terjalin, aku tidak pernah mengira berapa kali kita bergaduh, tetapi aku mengenang apa yang telah kita lalui dan kenangan-kenangan manis yang mendewasakan kita.

Do you still remember about BRUDDIES? Hehe.. a group of 4 & di situlah aku dapat nama Mudz (kunu unsur lumpur), yang lain-lain aku lupa tapi mmg unsur2 bumi juga kan. Siap ada scrap book lagi tuh lengkap dengan objektif dan impian kita berempat. Selama 5 tahun sekolah menengah kita duduk sebelah menyebelah, sampaikan bila kita tidak jalan bersama pun kawan-kawan lain ingat kita gaduh.

Mana lagi zaman kita lepak ke Inanam pergi CC Ah Chong (eh tu kah nama dia?). Port utama selalu ke Flat Telekom. Siap daki bumbung paling atas tapi aku yang gayat ni tidak berani naik. Setiap hari kita pulang sekolah kita naik dua kali bas untuk pulang. Setiap langkah perjalanan pulang aku tidak terasa jauh & penat bila kita berdua. Ada-ada saja yang kita bualkan.

Favourite magazine GALAXY. Beli di kedai All Saints. Terus terjebak dalam dunia pop group 90-an. The Moffatts, Backstreet Boys (BSB), 911, Westlife (aku taw ko fanatik Shane masa nih) antara fav. group kita. Masa The Moffatts datang KK kita semangat ke CP kan semata-mata mo tgk mini showcasedi Palm Square (punya semangat..).

Ini hanyalah cebisan kenangan dari banyak lagi yang pernah terjadi antara kita. Sesungguhnya, aku berharap keadaan kita tidaklah seperti sekarang. Aku rindu kita yang dulu, namun ternyata kehidupanku ini mengganggu ketenteramanmu, sahabat. Benar aku terkilan, kecewa dengan apa yang terjadi namun aku hanya ingin menjalani kehidupan dengan tenang tanpa permusuhan, tanpa mbuang muka, tanpa tidak peduli, tanpa rasa menidakkan kewujudan masing-masing.

Jarang aku menangis namun apa yang terjadi benar-benar memecahkan benteng airmataku. Namun aku percaya, tuhan lebih mengetahui & aku redha akan semua ini. Akhir sekali aku hanya berharap akan dihalalkan makan minumku, dan aku susun jari meminta kemaafan andai aku pernah menyakiti hatimu. Segala yang baik itu dari Allah SWT dan segala yang buruk itu kelemahanku sendiri. Aku sentiasa mendoakan kebahagiaanmu, sahabat. =)

2 comments:

oakleyses said...

prada handbags, tiffany jewelry, prada outlet, christian louboutin, michael kors outlet, oakley sunglasses, chanel handbags, christian louboutin outlet, oakley sunglasses, nike air max, oakley sunglasses, tory burch outlet, michael kors outlet online, louis vuitton outlet, ugg boots, cheap oakley sunglasses, longchamp outlet, kate spade outlet, longchamp outlet, louis vuitton, michael kors outlet online, uggs outlet, louis vuitton, oakley sunglasses wholesale, michael kors outlet, burberry outlet, tiffany and co, uggs on sale, nike free, nike outlet, replica watches, polo outlet, christian louboutin shoes, gucci handbags, louis vuitton outlet, replica watches, nike air max, burberry handbags, jordan shoes, ray ban sunglasses, polo ralph lauren outlet online, ugg boots, longchamp outlet, louis vuitton outlet, michael kors outlet online, ray ban sunglasses

oakleyses said...

guess pas cher, nike blazer pas cher, nike air max, true religion outlet, vans pas cher, ray ban pas cher, converse pas cher, sac hermes, true religion outlet, nike free run, hollister uk, nike air max uk, true religion outlet, mulberry uk, ray ban uk, coach outlet store online, hogan outlet, coach outlet, michael kors, replica handbags, nike air max uk, nike free uk, new balance, nike tn, michael kors, polo lacoste, oakley pas cher, ralph lauren uk, sac vanessa bruno, michael kors outlet, louboutin pas cher, abercrombie and fitch uk, nike air force, hollister pas cher, kate spade, polo ralph lauren, timberland pas cher, nike roshe, true religion jeans, jordan pas cher, north face uk, north face, lululemon canada, sac longchamp pas cher, coach purses, nike roshe run uk, burberry pas cher, michael kors pas cher