Welcome Note

Usia Blog Ini

Followers

Wednesday, August 24, 2011

Favourite Games


Assalamualaikum wbt..

Kali ni aku share Top 3 game yang aku suka main di Facebook...hohoho...

1-Maple Story Adventures
Game ni aku suka main sebab Fyda & Aly pun main sama! Kami berlumba2 tu naikkan level masing2. Game ni juga penuh dgn quests yang perlu dilengkapkan. Selain itu, ada beberapa item iaitu Collection yang boleh di tukar dengan gems untuk berurusan dengan Yulete. Ahh, cerita lebih pun susah, jadi sila main..hehe

2- Angry Birds
Hahaha..nah game ni siapa x tahu, aku pun x tahu laa.. Game ni mo ada strategi untuk meranapkan kayu, kaca, batu & skaligus membunuh si pencuri telur.. Setiap karakter game ni ada power masing-masing macam ada yg utk speed & ada juga boleh berpecah 3..

Yup, no.1 itu adalah score aku..kekeke...

3- The Sims Social


Sebenarnya, game The Sims ni dulu pernah main.. PC Version. Hahaha.. feeling2 bina rumah, ada anak, cari kerja, ada maid.. Yang FB Version ni comel paparannya & simple saja untuk difahami..cuma lag..uhuhuhu..OK, game ni baru hari ni aku main. keke..