Welcome Note

Usia Blog Ini

Followers

Wednesday, December 1, 2010

Tag From Fyda~

Thanks for Fyda for the tag. tpaksa aku copy nih dari Beaty

1. Nama blog anda dan kenapa letak nama itu?
Nama blog tuh sebenarnya aku mo letak lynkin84 juga tapi ntah..terletak noktah..haha..nntlah aku tukar ya..

2. Nama url blog anda dan dari mana datangnya idea itu?
www.lynkin84.blogspot.com ---> mimang lynkin84 slalu jdi nickname chat ka..email ka..dlm sioloon pun gtu..knapa lynkin? dlu adalah pminat tegar linkin park..84 tuh tahun kelahiran pla..(yups..ai suda tuaaaa...)

3. Apakah method dalam penulisan anda?
sukati aku ja menulis..haha..rojak kali tp mcm mostly jiwa kacau..

4. Apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan
menarik sedangkan blog anda tidak?
kagum eh org tuh rajin n kreatif..aku xla rajin n kreatif tp asal ada blog..kenangan kunu..

5. Bilakah blog anda diwujudkan ?
2008 tp masa tuh nda aktif sgt (mcm laa bha skrg ni aktif..)

6. Siapakah orang pertama yang tahu dan menjadi follower anda?
aku lupa..huhu tp kali geng aku juga tuh..

7. Sila tag 5 nama lain :)


4 comments:

Redbloodsnow said...

oh tag nih. ade sorg gak blogger yg tag zie tag nih. tp lom lg buat²...hahahaha

insya'ALLAH nnti free akan di buat :)

Lynkin84 said...

okok..rogerr...ekekeke..

Anonymous said...

Kami sedikit kesulitan untuk berlangganan rss, dalam setiap kejadian aku buku menandai situs ini besar, sangat berguna plus diisi dengan informasi.

Lynkin84 said...

anony..

tq