Welcome Note

Usia Blog Ini

Followers

Thursday, December 23, 2010

Apa itu Blog Larian???


Salam all...apa itu Blog Larian??? Sila klik pada image di atas utk lebih lanjut ya.. Bagi aku, blog larian ni adalah one stop centre kpd blogwalkers...yaa...kpd yg minat meninjau2 blog..p cni jak..boleh daftarkn blog anda juga..blog larian ni memudahkan kita utk blog walking di mana satu window akan membuka kpd bbrp blog..boleh scroll stiap blog..naa..senang kan..

Utk mendaftarkan blog, anda hanya perlu lakukan ini:
1) Letak banner ni dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com/ ------>DONE!!!

2) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)
-----> saya suka berblogwalking kerana ianya menarik,boleh tambah traffic,boleh tambah kenalan blog..boleh tambah ilmu blog melalui blog tutorial, pendek kata macam2 ada!!! ---->DONE!!!

3) Follow Bloglarian ----->DONE!!!

4) Tag 3 orang atau lebih rakan
-----> aku tag zie, aly & izoneny ------>DONE!!!

5) sila beritahu rakan yang anda Tag melalui comment ------->DONE!!!

6) Tinggalkan link post anda di comment entry ini bersama NAMA BLOG ANDA ----->DONE!!!

7) peserta akan di listkan ke dalam BlogLarian mengikut turutan..

8) tiada tarikh tutup buat masa ini

PENYERTAAN YG ANDA HANTAR AKAN MENGAMBIL MASA 3-5 HARI UNTUK DI SENARAIKAN KE DALAM ENTRY BLOGLARIAN..INI KERANA TERLALU BANYAK PENYERTAAN YG DITERIMA.SILA TINGGALKAN KOMEN JIKA BLOG ANDA TIDAK TERSENARAI SELEPAS 5 HARI..HARAP MAKLUM

3 comments:

pN.rOs said...

i pon joint gak walau tak tau sangat resoannya heheh

Lynkin84 said...

pN.rOs: sama laa..hehe..baru join juga nih..hehe

aLieF si Muncung ManiS said...

haha.. ni ke maksud dia blog walking... dah mati akal aku fikir..penat2 share bnda lawak2 kat blog aku..kalau tak ada org baca..sia2 aku jadi peserta raja lawak.. http://aliefcmoi.blogspot.com/