Welcome Note

Usia Blog Ini

Followers

Friday, April 17, 2009

Kuat makan..huhu

Salam..akhir2 ni aku kuat tul makan...paling aku suka makan donut Big Apple..sedap alam nih..tapi xboleh slalu..kalorinya tu..adoi, mlanggar sungguh dgn apa yg aku timba d ums dulu..huhu..kadang2 tu pas mkn heavy, aku mkn dessert yg kemain lagi ya tahap gulanya..ntah laa perutku ni..slalu lg ni senak n sakit2..huhu..ok, ni contoh lunch aku...oleh kerana d seberang ofis ada F&R, jadi aku pun decide tapau n mkn d ofis..sbb b4 tuh aku n kak sirah merewang2 d Survey..merewang2 pun bjaya juga aku beli AmbiPur 2 kotak..hehehe..


Quarter Roasted Chicken n nasi..2 tapau tu..huhu..



Mushroom Gravy..(Ann, aku mkn cendawan dah..hehe)



Tiramisu sbg pcuci mulut..sedap..nyum2..

Kesimpulannya, aku mmg kuat makan dah..huhu

No comments: